Bloggintresserade

onsdag 9 mars 2016

Frö till Blomstermorot

Hej alla bloggvänner!
Kommer inte ihåg vem som frågade om fröer till blomstermorot men nu har jag iallafall sått de frön jag tog i höstas och de har kommit upp med gott groresultat så om någon är intresserad så har jag fröer över mot portokostnad (10 kr) Hör av dig med mejladress så hörs vi vidare. De behöver sås snart om de ska blomma i år annars blommar de nästa år. Jag tycker de var perfekta till blomsterarrangemang! Har även enkla röda tagetes med gul kant till övers!


Ha en bra dag och hoppas solen lyser hos er alla!
/Lotta

7 kommentarer:

Meta sa...

Ohh jag som har letat efter det i år.Tänk ibland kommer det som på posten. Jag vill gärna ha lite av dig metacold@hotmail.com.
Så kul nu tror jag att lite av den där sätta igång känslan är på väg ändå. Lite sol har jag och ser fram mot en tur till kolonin i morgon
Ha en bra dag
kram Meta

Marie i Skrifvarstugan sa...

Jättevacker bild !

Ha en bra dag du också Lotta !

Kram från Marie

hagen vår sa...

Ja, den må jeg så. Skal gjøre det til helga. Den er fantastisk fin. Det skal bli spennende å se om de fra i fjor har overlevd vinteren.
Ha det godt! Anne

Annika Christensen sa...

Hej
Den är ju så fin och jag skulle så gärna vilja ha den men frågan är var?
Får fundera lite.
Vilka bekymmer man har nu förtiden.
Allt gott
Annika

Lenas trädgård sa...

TACK, GÄRNA!
HAR INTE FÅTT NÅGRA ATT GRO. INTE ENS DE PLANTOR, SOM JAG PLOCKADE LÄNGS MED VÄGEN I SMÅLAND I SOMRAS...
Så tack!
lenaoingvar@hotmail.com

Carina sa...

Bra läsning! Nu ska jag genast ta tag i såendet. Påsarna ligger ju och väntar. Men jag hade för mig att de grodde snabbt. Fast när jag tänker efter så blommade de väldigt sent. Så tack!

Ha det gott! Carina

Fashions sa...

Greatful and nice blog, Thanks.