Bloggintresserade

onsdag 16 augusti 2017

Augusti.....


Hej alla bloggvänner.....om ni finns kvar vill säga  🌼
Det kanske är dags att ge ett litet livstecken ifrån sig, allt är bara bra här, vi är mitt uppe i skörden men i morse kom det 6 mm regn så idag är det lite lugnare, annars har vi haft en extremt torr sommar och jag har försökt hålla liv i trädgårdsland och rabatter men nu börjar det se ganska ledsamt ut.
Jag har nog kommit till det beslutet att jag tar en lång paus i bloggandet, jag tycker det tar för mycket tid helt enkelt och min inspiration att fota med systemkameran är ganska låg, tyvärr, för jag tycker ju det är kul. Vill ni hänga med på min vardag finns jag på instagram där jag är aktiv eftersom det är så enkelt och går så snabbt med mobilen och jag tycker att bilderna håller förvånansvärt hög kvalitet.
Vill önska er alla en fortsatt fin sommar och höst och vem vet kanske jag återkommer men till dess
HA DET BÄST!
Skördehälsningar från Lotta
@lotbir 

13 kommentarer:

Meta sa...

Det är alltid tråkigt när någon slutar blogga som man vant sig vid att möta här. Men jag förstår dig. Det har varit lite tunt hos mig med men när hösten kommer med mörka kvällar så är det åter kul att dra igång känner jag.Fotandet är ju både upp och ner med vissa dagar tar jag inte i kameran men andra går jag med den jämt i min hand.
Det där med instagram är så smart och bra med en bild och ibland text annars inte. Det gillar jag med. Vi ses väl där då om inte annat.
Ha nu det så gott och passa på att njuta de dagar som är kvar med sol och värme.
Kram Meta

Lenas trädgård sa...

Såå roligt att höra av dej här igen! Har kollat av och till..
Tänker på dej nu, när mina Blomstermorot blommar för andra året i följd. Jag fick frön av dej förra våren och det blev massor av underbara blommor! I år har jag frön från dem, de blommar både där jag satt ut de små plantorna och där jag INTE satt/sått! Så härliga, de bara finns här... överallt!
tack än en gång och vi ses kanske då på Insta i stället...!
Ha en fin sensommar!
Lena i Blekinge

Jannibele sa...

Hei
Trivelig at du hører av deg. Alltid leit når inspirerende bloggere som deg blir borte, men jeg forstår deg godt. Man behøver en pause. når man kjenner det sånn. Håoer å se deg tilbake her . Jeg følger deg videre på IG. Alt godt og takk for denne runden.
Jannicke @enerhagen

Slayria Duke sa...

If you are going out to purchase the espresso machine, then browse the site of. reviewssaint.com to have the best espresso machine

Unknown sa...

If you want to buy above ground pool heaters click here

Unknown sa...

Are you looking for swiming pool solar heater so feel free click on the link

Jessica Jones sa...

Heyyy admin, Amazing article share with us and written in a very simple and impressive story. I found your article irresistible to read and comment. You have done quite a great work to put together this superb post. Thank you. university assignment help australia -
australia assignment -
auditing assignment

Subhasree sa...

Excellent post! Your post is very useful and I felt quite interesting reading it. Expecting more post like this. Thanks for posting such a good post. laptop service in home. To service your laptop with offer prices, Please visit : Laptop service center in Navalur

Stringer Bell sa...

Want professional online assignment writing service to Get Higher Grades? Hire our Assignment Experts

Writing Services UK sa...

It's really very detailed article on this topic. I'm sure that you spent a lot of time at its writing. This is a very worthwhile advice, thank you for that. I recently read a very good article of a professional writer on this subject. For more info you may check it by yourself here. Good luck! Online Essay Help

Essien sa...

Its a great share post! I appreciate your blog post; Its a great thing for always finding time to update your page. Your site work looks great too.Thanks for sharing. Also visit ecwa theological seminary admission list

Gaurish Technologies Pvt. Ltd. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

interesting content and lovely graphic designs you have. you can check past questions and answer for sap