Bloggintresserade

tisdag 14 oktober 2014

Höst för mig / Fotoutmaning vänner emellan


Jag gillar verkligen hösten med alla färger, dofter och den höga klara luften eller den fuktiga dimman som hjälptr spindelkonsten att framträda extra mycket.....



..en sista liten bukett av vilda dikesblommor eller en skål med krispiga kyliga äpplen..
vad är härligare???



..och så ringblommorna som inte ger upp i första taget, och asplöv...de vackraste löv jag vet!
HÖSTEN ÄR HÄRLIG!
Klicka på bilden och njut av fler höstbilder.
Ha en fin dag!
/Lotta

10 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Vackert hjärta. Jag kan bara hålla med om att hösten är underbar!
Ha en god dag.
Annika

Meta sa...

Det finns mycket att vara glad över på hösten. Bara men ger sig tid att se det. Du har fångat det bra.
ha en fin dag
Kram Meta

Ezter sa...

Fina bilder!

lavendia sa...

Vilket fint hösthjärta. Det gäller att komma på det.
Undrar hur mycket vatten spindelnätet innehåller i förhållande till sin egen vikt. Söta dikesblommor.

AnnA sa...

Underbara bilder! Och så rann det till lite inspiration att gå ut och göra ngt höstigt med min kamerat innan det planerade möte jag skall på som itudelar min enda lediga dag(förutom helgen) denna veckan.Ha det! Kramen! AnnA

Femte året i Hjo sa...

Hösten är bra på många sätt och mycket fin i år. Då menar jag att det inte har regnat så där vansinnigt mycket som det kan. Fina bilder.

Unknown sa...

Underbara bilder! Gillar verkligen hjärtat av röda löv, vilken bra idé! Kram

//Scaniatjejen
http://www.scaniatjejen.se

Unknown sa...

Alltså dina spindelnäts-bilder... ♥ När jag ser dem är det som att jag vill kliva rätt in i datorn och klättra upp i nätet! Kanske var jag en spindel i mitt förra liv? Jag är ju lång och smal, så.... ;-)

Rigmor sa...

Kan bara instämma, hösten är fantastisk när den visar sig från sin bästa sida...!! Är det regn och blåst tycker jag väl det inte är fullt så trivsamt. Men alla årstider har sitt. Fina bilder!!
Kram kram

Mias Mix sa...

Så mycket vackra kreativa saker på din blogg! Du inspirerar!