Bloggintresserade

torsdag 9 januari 2014

Amaryllis detalj....





11 kommentarer:

Beppan sa...

Tänk vad man upptäcker när man har "fotoblicken" påkopplad!
Läckert fångad detalj av den vackra blomman!

Freja sa...

Så läckert! Som en liten lysande stjärna!

Jannibele sa...

Riktig godt nyttår! Ja, hvilket praktfullt kunstverk den er, når man virkelig studerer den inngående. Små og vakre detaljer. Den er mer enn "bare en juleblomst". Blir mer og mer glad i den for hvert år som går.

Nette Cecilia sa...

Jag har också en sådan idag men tyvärr inte så detaljerad eftersom jag saknar ett macro objektiv ,väldigt fina bilder ,kram nette

Mandelhjärta sa...

Nu var det ett tag sedan jag hälsade på dig här inne.
Vilka konstnärliga foton du har tagit. Magiska Amaryllis!
Det gäller att se det stora i det lilla. ;)
Ha en fin kväll!

Violen sa...

Så läckert! Vacker blomma med en helt ljuvlig detalj!

lottisen sa...

Vackra detaljer!

Helena sa...

Oj oj vilken vilka bilder du tar! Vad du kan :)
KRAM o trevlig helg!

Leena sa...

Oj så nära du har kommit! Läckert!

Monica o Jacob sa...

Man kan fota mycket fint med macro, härliga bilder.
Ha en skön helg;-)

Ja jag fattar inte vad det är för fel på människan,
empatin har avlats bort tror jag:-(
Mår illa av att se allt djurplågeri och varför köpa hund ur en bagageluckan.

ormbunke sa...

Ljuvliga bilder från en som älskar Amaryllis. Ha de gott