Bloggintresserade

onsdag 8 januari 2014

Smultron ställe....

kan vara ett riktigt smultronställe som man håller hemligt för att få alla bären själv.....
då förstår ni att det är ganska sällan som jag hittar smultron...




Vägen ner genom parken till bryggan.. det är mitt hemmasmultronställe!!



.....så även altanen som vi väntat länge på innan vi äntligen kom till skott!


...och så givetvis stränderna mellan Ystad och Sandhammaren....
där kan jag gå hur länge som helst!!!!!
Om du vill se fler smultronställen ska du titta in hos LINDA
Trevlig kväll.
/Lotta

10 kommentarer:

LINDA sa...

Det där bryggfikat ser ju inte fel ut! Var har du hittat den fina ställningen till pelargonerna?

Kram
//Linda

Meta sa...

vad härligt det är med sommarbilder jag blir sjuk av längtan.Men så kommer den där kallan och snön nu när vi varit utan så länge kan det gott ålla sig borta.
Vättern är ett härligt smultronställe. var man än är någonstans.
Ha en fin kväll
kram Meta

LINDA sa...

Oj, så duktig han är!

Grön skön passion sa...

Visst är det härligt att plocka smultron och trä på strå. Även om man stoppar det snabbt i munnen. Jösses så sugen jag blev på solvarma smultron och dreglar lite på tangentbordet ;-)
Pelargonväggen gjorde ju inte suget lättare!

Kram / Therése

Annika sa...

Vilka vackra bilder! Och vilka pelargoner! Där har du verkligen ett smultronställe där du kan sitta och njuta!

Kram Annika

Törnrosa sa...

Hela din blogg är ett smultronställe!
Kramar

lavendia sa...

Håller med ovanstående! Hela din blogg är ett smultronställe. Allt är vackert. Sandhammaren har jag hört mycket positivt om. Någon gång får det bli en tur dit.

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka härliga smultronställen! Och det är sommar och sol och havet är med, underbart! Och så en "liten" vovve också, bättre kan det inte bli!
Agneta kram

Karla sa...

Hej! En sådan pelargon ställning önskar jag mig! Hoppas jag kan köpa mig en någon gång....för snickra kan jag inte...Äntligen ser man dig på en bild...med din stora härliga hund! Ha en bra dag,Karla.

lottisen sa...

Vilken härlig sommarkänsla det är i dina bilder!