Bloggintresserade

söndag 24 november 2013

Vacker avslutning

på en mysig helg!



//Lotta





15 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Här har du en Bron tittare till som ska se slutet .Vackert hos dig också ,kram Nette

livetpålandet sa...

Beautyful!!
Annica

Carina sa...

Ja, vilket otroligt vackert väder vi haft, särskilt idag! Jag hade allt tänkt mig ut med kameran men istället fick jag spendera över tre timmar på att leta efter min lille valp som sprungit bort sig trots att han hade pejl med GPS på sig.....men nu gör jag afton och tar en pajbit tillsammans med ett glas rött....ja, jag vet det är måndag imorgon, men jag är glad att lille killen är hemma igen :)

Meta sa...

Det har verkligen varit en härlig helg med sol skogsbesök och lite loppis här. Jag bara njuter av det
Ha en fin vecka
Kram Meta

Our photos sa...

Beautiful are your sky photos, Lotta!
Greetings from Holland.

LINDA sa...

Jättefint :)

Sov gott!
//Linda

annika sa...

Vackert!
Ja hela hösten har varit vacker.

annika

Beppan sa...

Så tjusigt!! Lite annat än den snöstorm som avslutade vår helg....

LarsIngvar sa...

Det är något poetiskt i bilderna. Vackra lugna färger. Enkla men fina.

Vivishagerom sa...

Kjempe fine bilder.
Kjempe hyggelig at du ville være med på helgegleder. Ønsker deg en fin ny uke.

Vivi

Violen sa...

Vackrare än så kan det knappast bli! Vilka mjuka sköna färger!

Anonym sa...

Åh, jag njuter, så vackert så vackert!

Unknown sa...

Så fine bilder.

Ha en flott ny uke!!

Anita - Malta sa...

Underbara bilder med sköna varma färger. Perfekt avslutning på en bra helg ;-)

Marit Johansson sa...

Gillar verkligen sista bilden.. vackert!