Bloggintresserade

tisdag 26 november 2013

Fånga ljuset...



6 kommentarer:

LÁrt de Vivre sa...

Vilken skön bild - supersnygg!!!!!

Kram kajsa

Meta sa...

Fin rofylld bild.Kan tänka mig en stilla stund mellan blåstens virvlar.
ha en fin dag
kram Meta

lavendia sa...

Fånga ljuset - det har du verkligen gjort. Enkel men vacker.

Villa Ryttarängen sa...

Vackert och vemodigt. Kraaaam Pia

LINDA sa...

Vackert fångat! Jag försökte göra en ny Lindas täppa i dag och höll på att bli galen på ljuset. Ska titta på bilderna när jag har lugnat ner mig och känner mig mer objektivt stämd ;)

Hoppas det gick bra med ärendena. Håller med om att det inte alltid är så roligt, men det brukar vara skönt när det är gjort och undanstuvat.

Tror att städerskan var lite väl noga. Jättefint rum, men hon slängde nog mina älskade tofflor som jag hittade i Köpenhamn. Men men, det får det vara värt - rummet är så fint att jag inte tänker säga ett knyst.

Spännande ned nytt teve-rum. Nytt rum eller renoverat rum?

Kram
//Linda

NatureFootstep sa...

Snyggt fångat ljus tycker jag . :)