Bloggintresserade

måndag 9 januari 2012

Istappar..

Hunden och jag tog en liten förmiddags runda i det vackra vintervädret, den fick bli kort eftersom jag fortfarande är dunderförkyld och skulle varit på skolan idag...vill bli bra NUU!

Det hade bildats jätte fina istappar under natten så dem fick jag njuta av istället vilket inte var fel.








???? Naturens under igen....

och vår brygga som fått fina draperingar, tänk vad jag är lyckligt lottad som får njuta av allt det fina som skapas i vår natur!
 Hoppas jag kan glädja fler med dessa bilder.

9 kommentarer:

krakel sa...

Det är ju inte klokt så vackert naturen skulpterar med is. Förgänglig konst!

krakel sa...

Och givetvis önskar jag att du kryar på dig.

Nette Cecilia sa...

Såååå vacker is hos dig ,njutbart ,näst sista bilden är som en segelbåt med köl,kram nette

Elin sa...

Så flotte is-bilder! :-) Og rosebildene under er også spesielt vakre og kontrastfylte. :-)

Lotta sa...

Brrr, kallt men otroligt vackert.

Krya på dig,
hälsar en namne i cybervärlden.

Högagärde sa...

Vilka vackra bilder. Vättern är en fascinerande sjö.Krya på dig

Birgitte sa...

Så smukke billeder, sol og is, dejligt.

Lotta sa...

Häftiga bilder! Den fjärde nerifrån ser ut som överkäken på ett krokodilgap. :oD

samson sa...

Så vackert med istappar,Krya på dej,maggan