Bloggintresserade

söndag 27 september 2015

Söndagsbilder...


Vilket strålande väder vi haft idag, är just inkommen efter en fotorunda med Russan, Det blåser ordentligt så det var inte lätt att få till bra bilder...





Givetvis hittade Russan något äckligt att parfymera sig med....VARFÖR????? undrar jag.



Hösten är här men fortfarande levererar trädgården en del....





Fler helgbilder hittar du HÄR
Önskar er alla en skön söndagskväll, själv ska jag kolla på första avsnittet av "BRON"
/Lotta

18 kommentarer:

Violen sa...

Bilderna är alldeles förträffliga! Anar hösten i några av dem men det dröjer någon vecka innan det blir riktig fart!
Ha en skön söndagskväll!

Meta sa...

Vad du är flitig att komma ihåg alla fotovisningar som var före sommaren jag får skärpa till mig det är ju så kul när jag väl kommer igång.
vackra bilder som vanligt. Jag undrar bara om du använder stor storlek på dina bilder?? jag tycker att det mesta jag lägger ut blir så litet.
Ha en fin och bra vecka det ska ju bli sol
Kram Meta

Stare Ström sa...

Oj så det blåste hos dig! Här var det ganska stillsamt på Sundet. Blir avundsjuk på att du fortfarande har gula hallon. Perioden för de som växer här är över för länge sedan. Men hösthallon är det gott om.

Husbilen-Ellen sa...

Härliga bilder i höstfärger! Elisabeth

Millas Trädgård sa...

Det har ju varit en underbar helg! Sol, varmt och hög luft. Älskar hösten!
Milla

Annika Christensen sa...

Jag tror att jag gör som Russan imorgon fast jag gör det på ett ställe så jag slipper doft.Idag var det ju helt underbart.
Skriker snart höstskriket.
Ha det gott
Annika

Hanna sa...

Underbara bilder som vanligt, kan verkligen se att det varit en fin dag hos dig. Hoppas du får en lika fin vecka :-)

Marit Johansson sa...

Fina bilder. Antar att det blev ett bad för hunden :) en av våra hundar gjorde samma sak i lördags!

Monica o Jacob sa...

Läckra höstbilder:-)
Har klarat mej bra ifrån hundar som
rullar sej i all möjlig väldoft.

krakel sa...

Visst har helgen varit fin! Och den där " utmaningen" med att visa bilder från helgen ska jag fundera på. Ha en bra vecka!
Kramar

Anki sa...

Ååh så många läckra höstbilder!

anemonen sa...

Bedårande höstbilder hos dig och Vätterns vatten som förgyller än mer på dem.

åse sa...

Ljuvliga höstbilder. De är duktiga våra fyrbenta familjemedlemmar på att hitta sina egna parfymdofter. Ja man kan ju undra varför. Åse

Anni sa...

Man kan inte tro att det blåser så, det avslöjas inte på dina bilder. Härliga hösthallon, härliga foton, härlig helg!

Barbro sa...

Superfina bilder!
Här är de hallon jag har i min trädgård redan övermogna och de jag har är bara röda. Inga gulingar, men de går säkert inte i zon IIV.

Anonym sa...

Amazing shots!

Annette sa...

Så vackert..! Jag är enormt svag för solrosor, så den bilden uppskattade jag allra mest i kavalkaden med fina bilder.

Nett sa...

Underbara helgbilder, älskar solrosen :)