Bloggintresserade

söndag 4 augusti 2013

Njuter....

på bryggan, kan inte ha det bättre!


Trevlig läsning, gott fika och ett strandfynd...så numera har vi en vaktdelfin på bryggan!
Russan var jättearg på den när jag kom simmande med den efter att ha hittat den på min lilla simtur :-)
Det tog flera minuter innan hon vågade sig fram för att hälsa .......



Bordet vi har på bryggan är också ett strandfynd som kommit med isen!
Tänk vad man kan hitta.






Avslutade dagen med mackor på bryggan och nu ligger delfinen kvar och vaktar mot inkräktare från sjön :-)
VILKEN UNDERBAR SOMMAR VI HAR!!!

6 kommentarer:

krakel sa...

Hahaha, så kom jag dit nu i alla fall, och dessutom med min kärlek och goda vänner. Så kan det gå. Vi såg allt åskan över land och fick väl kanske 100 stycken regnstänk på oss. Du ser ju ut att ha det väldigt bra du också trots regnet.

Anonym sa...

Du verkar haft en skön dag! :) /CW

Annika Christensen sa...

Ja du vilken dag!
Kom inte in förrän nu.
Har suttit och tittat på min utsikt. Lyx med egen brygga.
Hopps du får en lika bra dag imorgon.
Kram
Annika

Unknown sa...

Så härligt du verkar ha haft det! Åh, det är inte lätt för de små liven ibland, min stora hund skällde ut en trädgårdsfigur hos en granne. Hoppas du får en fin vecka.

Gunilla sa...

Förstår att du njuter. Du verkar ha det fantastiskt.

LINDA sa...

Så härligt! Har varit plattfisk nere vid bryggan större delen av dagen i dag också och sover sååå gott i solen när boken faller ner ur handen ;)