Bloggintresserade

fredag 22 mars 2013

Drömmar kan slå in / Blommig fredag

Just nu drömmer jag om att få skörda egna bär och grönsaker och det är en dröm som borde slå in om några månader!


En annan dröm som slår in idag är att vi alldeles straxt är på väg till Rom, har alltid önskat att resa dit och nu ska det bli av - en liten snabbis över helgen. Sonen och Russan är hemma och håller ställningen!
Ha en bra fredag och skön helg!
Flera drömmar hittar ni här:

http://blandrosorochbladloss.blogspot.se/

15 kommentarer:

Marit sa...

Herlige drømmer! God tur til Rom :-)
God helg!

Berit sa...

Vilka härliga drömmar. Ha en underbar resa till Rom.
Ha en underbar helg!!

Leena sa...

Ha det så skönt i Rom! Det är nog min favoritstad även om jag bara varit där en gång. Det ska bli fler!
Och egna bär och grönsaker drömmer jag också om, det är verkligen en härlig känsla.
Trevlig resa!

Anna-Maria sa...

Åh vad avundsjuk jag blir, Rom är fantastiskt! Hoppas att ni får lite vårkänslor och värme!

Sabelhagens Olivlund sa...

Trevlig resa! Vad härligt:)).
Kram Maria

Lena/isklockan sa...

Att skörda egenodlat är underbart. Önskar er en fin resa. Rom är en dröm för mig . Kram

trädgårdsdrömmar sa...

Trevlig resa.Längtar också efter att få börja skörda.

Villa Ryttarängen sa...

Åh vad underbart! Jag vill också till Rom men då får jag nog åka ensam.. Trevlig resa Kraaaam Pia

Här är gudagott att vara ! sa...

Vilken drömresa !
Njut och ha det så himla kul !
Kram Anneli

Meta sa...

vad härligt hoppas verkligen att det blev din drömresa.
Ha en fin helg
Kram Meta

Charlotta sa...

Så härligt att förverkliga en resa så här i väntan på våren. :) Önskar dig en riktigt trevlig weekend.

Ing-Mari sa...

Härliga drömmar som slår in så småningom..
Ha de så härligt i Rom, min favorit stad nr 1.

Kram Ing-Mari

AnnA sa...

Hej!
Åh, så trevligt att åka iväg en tur... Ha det nu så gott i Rom.
Hälsn
AnnA

Laila sa...

Synd att ni är där så kort tid annars skulle jag förslå en liten utflykt till Capri för att hälsa på oss här på underbara San Michele!
Hoppas ni får en riktigt fin helg i Rom, fantastisk stad att strosa runt i!

Vivishagerom sa...

Det var et flott ønske. Jeg håper også at det blir vår og litt varmere snart!

Ønsker deg en fin helg og påske! Klem