Bloggintresserade

söndag 7 oktober 2012

Fototriss / Rosa



Rosa är veckans tema på trissen, dagens bilder är inte färska och denna helgen har inte haft något rosa skimmer över sig!


men rosa bilder finns det ändå gott om  och detta visar årets sista rosa ros


ett rosa morronljus runt vindkraftverken


och sist ett rosa hjärta som får mig att minnas vår underbara Maja som var med när jag gjorde hjärtat men som sorgligt nog inte finns hos oss längre, hennes ena höft var så dålig (e) vilket vi fick bevis på i fredags efter en röntgen och det fanns inget att göra åt det, så det enda rätta var att hon skulle få slippa att ha ont längre. Jävla skit säger jag bara!


14 kommentarer:

Beppan sa...

Vackra rosa ting!
Löjtnantshjärtat får ett extra plus i kanten.
Maja - en hund?? Så tråkigt!
Inte lätt att mista en kär vän...

Nettan sa...

Vacker triss. Jag gillar mystiken i den andra bilden. Väldigt läckert. / Nettan

Sanna sa...

Fin triss, bilden på vindkraftverken i rosa morgonljus är jättefin.

Hero sa...

vacker triss med variation! Vindkraftverken gör sig bra mot den rosa himlen, riktigt fint!
Är du ute och tänder eldar vid Vättern i kväll? Totalt vansinne att få dumpa så mycket skit i en sjö! Hur tänker man?
ha en fin vecka!

Maj sa...

Fint inlägg! //M

krakel sa...

Får tårar i ögonen och ryser av ditt inlägg, Både för att det är vackert och sorgligt. Stor kram via det här mediet.

Maria sa...

Underbar och vacker triss!
Men blir ledsen när jag läser om Er Maja.
Ha de gott!

Axart sa...

Väldigt fina bilder, vindsnurrorna blir klar favorit!
Sorgligt med Maja..
AX

Anonym sa...

Vilken vacker triss du fått ihop. Sorgligt med Maja, aldrig lätt att förlora en vän.

Pysselfarmor sa...

så underbart vackra bilder - speciellt hjärtat!
sorgligt att du/ni förlorat er pälskling - er vän /kram Gun

Candy C. sa...

Your pink photos are all beautiful!
Sorry to hear about Maja. :(

Ninnis sa...

Underbar tolkning...!!!

Kram Ninni

Linnéa sa...

Fint i rosa, måste säga att jag gillar vindmöllorna mest, bara p.g.a. att jag nu sett så många rosa blommor. Men dina rosa blomster var också väldigt fina!

Karoleen sa...

Snygg triss, den andra är min favorit. Rosa himlar är otroliga =)