Bloggintresserade

söndag 3 juni 2012

Lila.....


Idag har det varit så kallt att man kan tro att vi går mot vinter istället för varm och skön sommar.
Det blev till att tända brasa och plocka in blommor istället för att vara ute och njuta idag.
Gräslöksblommor, daggkåpor och råg gör sig fint tillsammans






Plockade också en bukett av det som fröat och blommar bredvid min så kallade "kompost"
Kom på att penningörten (ogräs!) gör sin alldeles förträffligt i buketter - Man tager vad man haver-
så det fick bli födelsedagsbuketten till grannen och gissningstävling av vad den bestod av!

5 kommentarer:

Ulla Tuomela sa...

Sommar ock blommor...skönt!

Nette Cecilia sa...

Härlig bukett den sista ibland ser vi inte det vackra i ogräs ,har varit ute på fotorunda ner till havet i kväll underbara moln o många fåglar som säkert kommer att visas den här veckan ,kram Nette

Mina fotostunder sa...

Så otroligt vackra bilder du har
av dina underbara blombuketter!
Ha en fin kväll!

Anonym sa...

Vilka fina buketter. Jag blir lite avundsjuk, själv kan jag nästan inte ta in några blommor utan att få allergiska reaktioner. Fint att få se dina här på nätet i stället.

Katrine Anita sa...

Hei. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Legger emg til som følger :) Dersom du er interessert i foto har jeg en fotoblogg også http://magiskefoto.blogspot.no du er hjertelig velkommen til ta deg en tur innom :) Freshe bilder du tar:)