Bloggintresserade

onsdag 14 december 2011

Jag har en fråga idag, kan någon tala om för mig varför jag inte kan skriva kommentarer på vissa bloggar??? Det kan vara  när man ska använda google-kontot eller web adressen???
Nu kom jag på fler frågor. Varför kan/får man inte ändra profilbild??
Så en helt annan fråga. Vad gör ni med era vissna hyacinter??? Kan man gräva ner dem ute, det är ju rena rama vårvädret. Jag undrar därför att jag har jätte gamla hyacinter på ett land som tålmodigt kommer tillbaka varje år.


Är klar med inslagningen av nästan alla julklappar och jag har lyckats att få ihop rim till de flesta också så nu återstår bara att skriva rent dem. Visst har jag hittat fina julpapper i år!

1 kommentar:

Laila sa...

Brukar spara de utblommade och nervissnade hyacintlökarna (de ser förfärliga ut) på något frostfritt ställe till våren och sedan gräva ner dem i surjordrabatten där de stortrivs och blommar överdådigt år efter år. Men jag gissar att du mycket väl kan gräva ner dina redan nu om bladen har börjat vissna.
Ha det gott/ Laila