Bloggintresserade

tisdag 19 november 2013

Japansk lykta....



10 kommentarer:

Meta sa...

Dom är fina synd bara att de sprider sig så. det gäller att hålla efter när man har liten plats.
ha en fin onsdag
kram Meta

hagen vår sa...

Dette bildet må du henge på veggen. Fantastisk. Anne

Judy sa...

They are so bright and cheery, but they do spread... Wonderful in a photo!!!

Laila sa...

Har skräckminnen av japanska lyktor som tog över en hel rabatt i en tidigare trädgård.Men din fina bild kan jag njuta av!
Nu måste jag in och söka bland dina läckra matrecept. Letar efter rätter som kan vara lämpliga till ett buffébord på en drop-in-mottagning. (Fyller 75 inom kort).
Ha det gott!/Laila

MitchyLR sa...

Very colourful :-))

Our photos sa...

Nice photo!
Greetings, RW & SK

Unknown sa...

Vacker bild! Jag älskar färgen.

ulla laiho sa...

Så utslagen har jag aldrig sett den japanska lyktan - vacker bild.

LINDA sa...

Oj, det är ju som en orange physalis. Men inte ätbar, gissar jag. Kul att se!

Kram
//Linda

PS! Hur kallt har ni?

Gugis Pärlor sa...

Det kan man kalla äkta höstfärg! Fin!

Kram Gugi