Bloggintresserade

torsdag 22 december 2011

Godis

Nu har det varit full fart på tillverkningen så nu tar vi en paus. Först blev det lakritskola med choklad- överdrag

garnerade med lite flingsalt. Gott!

Det här är chokladbräck med en massa olika nötter och torkade frukter, nästan nyttigt...

och så mandelmassebollar med valnötter doppade i choklad = en av mina favoriter


och sen syndigt god fudge med pistagenötter, tranbär och färskriven ingefära, det blir nog årets favorit!

Sen återstår det att se vad övriga familjemedlemmar och kära släktingar kommer med, ska bli spännande.

3 kommentarer:

LINDA sa...

Åh, så trevligt att hitta en blogg från Vätterns strand. Själv skriver jag från Borens strand ;) Finfina bilder! Hit återkommer jag!

God jul
//Linda

Annika Christensen sa...

Det där sista julgodiset verkar var supergott det blir säkert favoriten.
God Jul på dig
Kram
Annika

Idas Söta sa...

Men gud så mycket gott godis! Tänkte bara tacka för kommentaren på min blogg :) Sen måste jag säga att du har en väldigt fin blogg själv! Vilka härliga bilder du tar, man vill ju smaka på alltihop! Hoppas du får en härlig jul!/Ida