Bloggintresserade

tisdag 13 december 2011

Förmiddagsrunda med Humle.

Tog med kamran på Humles och min morrontur, som inte blir så tidig för nu är det verkligen mörkt på mornarna. Det var vackert när solen försökte gå upp men den försvan snabbt bland molnen.

Våra ståtliga elproducenter.



Det blir många bilder från skogen och de får tala för sig själva.





En överlevare...




Resterna från en av många kräftfiskare, ni kan inte ana så mycket skräp vi plockar på våra stränder....



Nu är det så högt vattenstånd att idag var det nästan ingen strand vid bryggan.

Våra gamla bokar i parken.
HEMMA IGEN!

7 kommentarer:

Laila sa...

Hej Lotta! Välkommen som följare av min blogg, har tittat in här och gillar verkligen det jag ser så jag har anmält mig som följare av din! Väldigt fina bilder, vackra omgivningar, mumsiga recept!
En härlig Luciadag önskar jag dig!/Laila

Lotta sa...

Otroligt vackra bilder, precis i min smak! :o)

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken vacker promenad och helt underbara bilder! Kan tänka mig att det var lite ruggigt med det här vädret meeen, nu kan det bara bli bättre! ;)

Kram/ Anna

Anette sa...

Vad kul med en ny bloggbekantskap! Vid Vätterns strand har man ju tillbringat många timmar:-) Vackert är det! /Anette

Helena sa...

Ödesmättade bilder som jag gillar.
O överlevaren är ju så fin!
KRAM från mig!

samson sa...

härliga bilder från en fin strand och skog,ha det så bra,maggan

Linda & Bengtssons Baksida sa...

Vilka fina bilder, vad duktig du är med kameran!